Cu Lupa prin Oras

La mulţi ani!

Leave a comment

Pentru că maică-mea, la fel ca tata lui D’ Artagnan, nu avea mari averi de transmis urnaşilor, mi-a lăsat moştenire ceva mai preţios, mi-a lăsat moştenire o prietenă. De vârsta ei, dar de-odată cu mine în spirit.

O prietenă care m-a căutat întotdeauna, chiar şi atunci când intrasem cu capul în nisip şi nu mai voiam să văd pe nimeni. O prietenă care m-a sunat chiar şi atunci când toţi ceilalţi au uitat de mine (din vina mea sau a lor, nu mai contează). O prietenă care de multe ori s-a oferit să mă ajute să merg în picioare atunci când retrogradasem la stadiul mersului de-a buşilea. Să mă ierte, dar unii dintre noi învăţăm şi acceptăm mai greu că mersul biped se (re)deprinde mai uşor şi cu mai puţine căzături cu o mână de ajutor. 

Dragă Sini, pentru toate dăţile când te-ai interesat de mine şi mi-ai zis o vorbă buna, îţi mulţumesc. 

La mulţi ani!

Leave a Reply

