Cu Lupa prin Oras

Late wishlist

Leave a comment

A trecut Crăciunul şi listele trimise Moşului, dar nu-i bai. Pentru wishlistul meu nu e limită de timp sau nevoie de ocazie specială. Am citit de curând pe un blog interesant despre dorinţele exprimate chiar şi în neant – sau pe internet 🙂 – despre cum Universul iti aduce în cele din urmă în cale lucrurile pe care le doreşti şi ştii să le ceri.

Pe principiul sticlei cu mesaj aruncată în mare, o să caut şi eu favoarea Universului şi împlinirea dorinţelor. Şi metaforic, şi cât se poate de prozaic. Şi cu ce era să încep cu altceva decât cu cărţi. Din alea vechi. Pe hârtie. Pe care să le miroşi întâi când le primeşti şi abia apoi să le deschizi în scopul pentru care au fost create.

Editura All scoate o lucrare de istorie în patru volume, un studiu cronologic al evenimentelor cunoscute istoricilor, începând cu antichitatea şi până în zilele noastre.

Îmi doresc toate patru volumele 😀

Istoria Universală vol I

Istoria universală. Evul Mediu. Amedica precolumbiană şi hispanică

  • Epocile Modernă şi Contemporană
  • Lumea actuală

Până acum au apărut primele două.

O idee asemănătoare, cu o structură similară, de compendiu, pentru toţi cei care au chiulit sau se gândeau la altele în timpul orelor de istorie, a fost realizată sub umbrela celor de la National Geographic. Tot patru volume. Dar n-am fost pe fază când au apărut.

Am aflat de aici că mai există şi alte variante, cum ar fi “Marea istorie ilustrată a lumii”, volume, împreună cu ziarul Financiarul.

Oare eu unde eram când au apărut?!

Leave a Reply

