Cu Lupa prin Oras

Surpriza de la salonul de cosmetică

Leave a comment

M-am aşezat comod pe fotoliul confortabil din salon şi acum caut cu privirea pe măsuţa din stânga o revistă de răsfoit, până când îmi vine rândul. Pe fotoliile de lângă mine doi bărbaţi, unul tinerel, abia ieşit din adolescenţă, altul cam de vârsta mea. Tinerelul e agitat, tot bâţâie din picior în timp ce-i povesteşte cine ştie ce grozăvie partenerului de discuţie.
Nu le acord prea mare atenţie, mă gândesc că probabil le aşteaptă pe iubitele lor şi mă amuz de situaţia în care ei trebuie să-şi pună răbdarea la încercare astfel. Mi-am găsit o revistă şi mă apuc de răsfoit. Nu am ce mare lucru citi, cel mult analizez fotografiile modelelor. Frânturi de fraze din conversaţia celor doi ajung până la mine:
– Da, mă, eu ştiu că doare, că o vedeam şi eu pe a mea cum striga prin baie …
– He he, mai bine zi că o auzeai …

Mă uit la ceas. Conform programării ar fi trebuit să intru deja.
Vecinii din stânga discută însufleţit.
– Cică pe Alec Baldwin – ştii cine e ăsta, da? – îl făcea Kim Bassinger pe spate. Hai că pe Kim sigur o ştii, că “9 săptămâni …”e un clasic deja. Voi deja aţi văzut chestii mai tari la vârsta voastră …

Ah, o discuţie clasică între bărbaţi. Şi nu mai apare nimeni, cineva de genul meu, să schimb şi eu o vorbă. Nu mai stau bine la capitolul răbdare nici eu.

– Prima dată am venit pentru că am pierdut un pariu cu nevastă-mea. Şi n-am putut s-o momesc cu nicio promisiune. Ciocolată, bijuterii – îi plăcea ei mult de tot un inel – vacanţă în Turcia, ea nu şi nu! Că cică nu-i pace în casă dacă nu merg, că am pierdut pariul şi gata!
– Şi, ia zi, cum a fost? N-ai luat-o la fugă de pe scaun?
– Mă, am vrut, dar m-am ambiţionat: ce dracu’, ele pot şi eu nu? Păi noi suntem sexul tare, vorba aia. Am stat până la capăt.

Hopa, ce vorbesc băieţii ăştia? Că doar n-or fi EI cei care aşteaptă. Hm …

Tipa de la recepţie vine spre mine cu o expresie jenată şi-mi spune că , din păcate, va mai dura o jumătate de oră până când se eliberează Dana. OK, nicio problemă. În alte condiţii aş fi fost foc şi pară şi i-aş fi trântit o mutră acră. Dar acum sunt foarte interesată de conversaţia de alături, la care nu mă jenez deloc să trag cu urechea, în timp ce mă prefac foarte interesată de trendurile anului 2013 în materie de coafură din revistă. Bine că nu observă nimeni că n-am mai dat pagina de câteva minute.

– Şi mie îmi place cum arăt fără, mai ales vara, când port o cămaşă mai descheiată, cu mânecă scurtă. Sau la plajă. Dar îţi spun sincer că asta e şi ultima dată când mai vin.

OMG,  e adevărat, băieţii au venit la epilare cu ceară!
– De ce, nu mai rezişti ori  …
– Noo. Nevastă-mea mă tot bătea la cap că există o metodă fără durere, IPL îi zice, lumină intens pulsată sau aşa ceva. E un fel de laser care arde firul de păr şi după câteva şedinţe, gata. Ai scăpat definitiv.
– Cum vine asta, definitiv? Adică nu mai trebuie să mai mergi în fiecare lună?
– A fost nevastă-mea anul trecut  la câteva şedinţe, cică aşa le zice. A câştigat la nu ştiu ce concurs pe un site femeiesc şi au picat la ţanc, pentru că prin iunie ne-am dus în vacanţă în Grecia. Ştii cum era, bebeluş, nu alta.

Aplaud admirativ în gândul meu. Ia uite, frate, cum le ştie “ăl bătrân”. Şi-l iniţiază şi pe ăsta micu’, care mi se pare că e prima dată aici. Da, sigur, şi mie mi-ar plăcea să rezolv totul definitiv, sau măcar semi-definitiv, cu câteva şedinţe de IPL, dar în continuare nu câştig la Loto, fir-ar… plus că dacă vrei să nu te arzi, nici la buzunar, nici la propriu, cel mai bine e să mergi la o clinică de specialitate, nu la orice salonaş de cartier care-şi scrie cu carioca pe afiş …

– … costă destul de mult. Pe cuvânt că n-aş vrea să fiu femeie …
– Păi de-asta ziceam că am venit ultima dată: am găsit o alternativă muuult mai bună. Eu sunt om de vânzări, caut mereu cea mai bună soluţie pe toate planurile, hehe. Şi am găsit o chestie ca să scăpăm, şi eu şi ea, de dureri, dar să nu ne chiorăie maţele de foame după aia.
– Ce chestie?

Da, chiar aşa, ce chestie? mă gândesc eu şi-mi ciulesc şi mai bine urechea stângă.

– Am găsit un magazin online care vinde tot felul de gadget-uri, au oferte interesante pentru gama de îngrijire personală. Şi aici este un aparat care funţionează pe acelaşi principiu ca alea din saloane, doar că îl poţi folosi acasă. Mai ales la noi, că avem părul mai negru, cică funcţionează mai bine.

– Şi nu doare?

– Din ce zicea nevastă-mea, la salon simţi un fel de căldură, parcă un fel de pişcătură, dar nici nu se compară cu ceara smulsă. Aparatul ăsta de care-ţi povestesc are mai multe trepte de intensitate, alegi ce suporţi mai bine.

– Şi cum se numeşte aparatul ăsta minune? Mi se pare o “investiţie” de viitor, haha. Ar trebui să pun şi eu nişte bani deoparte din bursă şi poate la anul de 8 martie …
– Bine zici, chiar investiţie. Ăă, drace, are un nume mai lung aşa, parcă Sensepil cu lumină intens pulsată …

Sunt anunţată că Dana e liberă acum şi mă poate primi. Mă ridic uşor enervată, fiindcă nu mai pot  afla detaliile despre aparatul minune, dar în timp ce mă îndrept spre uşa cabinetului mai apuc să aud esenţialul conversaţiei :
– … pe marketonline. ro la secţiunea epilatoare …

Îmi promit în gând  să dau neapărat o căutare pe google când ajung acasă. Cred că asta e cea mai profitabilă vizită, la nivel de informaţie, pe care am făcut-o vreodată unui salon de cosmetică.

silkn sensepil

*Articol scris pentru Spring SuperBlog 2013*

Leave a Reply

